Motor szerviz árak, Honda, Suzuki, Kawasaki, csere munkadíjjak reális áron, akciók 2019!

Áraim tájékoztató jellegűek, típusonként eltérés lehetséges! (2019)

Az árakat áfa nem terheli, alanyi mentes vállalkozás.

Japán motor szerviz munkadíj árak (anyag nélkül):

    • Olajcsere és olajszűrő csere:
    • 3.000 Ft
    • Olajcsere, idom vagy és olajszűrő ház bontással:
    • 3.800 Ft
    • Kerék kiszerelés és beszerelés, kerekenként:
    • 3.000 Ft
    • Fékbetétek cseréje, fék tárcsánként első fék (*A):
    • 2.500 Ft-tól
    • Fékbetét csere, hátsó fék (*B):
    • 2.500 Ft-tól
    • Fékolaj csere és légtelenítése/munkahenger, első fék, vagy hátsó fék:
    • 3.800 Ft
    • Hidraulikus kuplung olaj csere és légtelenítés:
    • 3.800 Ft
    • Fékolaj csere és légtelenítés, első dupla féktárcsa:
    • 7.600 Ft
    • Fékfolyadék csere, első dupla, ABS és vagy Dual, vagy Dual CBS, összekapcsolt kettős fékrendszer:
    • 9.600 Ft helyett 7.600 Ft
    • Féktárcsa és fékbetét csere, első vagy hátsó kerék ki-beszereléssel:
    • 7.800 Ft
    • Féktárcsa és fékbetét csere, első dupla kerék ki-beszereléssel:
    • 9.100 Ft
    • Teleszkóp szimering csere, kerék ki-beszereléssel:
    • 25.000 Ft
    • Kormánycsapágy csere, kerék ki-beszereléssel:
    • 25.000 Ft-tól
    • Lánc szett csere kerék ki-beszereléssel (*C):
    • 8.000 Ft-tól
    • Karburátor szinkronizálás vagy injektor szinkronizálás (*D):
    • 6.900 Ft
    • Porlasztó tisztítás, beállítás gyári értékre (*E,F) 1 hengeres:
    • 7.200 Ft-tól
    • Porlasztó tisztítás, beállítás gyári értékre (*E,F) soros 2 hengeres:
    • 13.200 Ft-tól
    • Karburátor tisztítás, beállítás gyári értékre (*E,F) soros 4 hengeres:
    • 20.000 Ft-tól

*A=Ebben az árban a le-fel szerelés, a dugattyú(k) tisztítása és a fékbetét csere van, a csavarokhoz kitekeredés gátló rögzítő folyadékot használok és gyári nyomatékra húzom meg. Kérhető a féktárcsák és a munkahenger tisztítása, zsírtalanítása és a csúszó csapok kenése EBC fékpasztával, ez munkahengerenként plusz 1.500.-Ft.

*B=Ez az ár a le-fel szerelést, a dugattyú(k) tisztítását és a fékbetét cserét tartalmazza, a csavarokhoz kitekeredés gátló rögzítő folyadékot használok és gyári nyomatékra húzom meg. Ehhez is kérhető teljes tisztítás, zsírtalanítás, csúszó csapok kenése plusz 1500.-Ft-ért. Azokon a típusokon amelyeknél csak a hátsó kerék ki-be szerelésével vehető le a fékmunkahenger vagy a kipufogó dob leszerelésével, ott az a munkadíj is felszámolásra kerül!

*C=Ez az ár egy idom nélküli motorkerékpár lánc szett cseréjének a munka díját tartalmazza. Ha ehhez idomot, bukócsövet kell le fel szerelni akkor az a plusz idő és óradíj elszámolással történik. Itt is kérhetőek tisztítások az első és a hátsó fogaskerék környékére vonatkozóan, ami lerakódás mértékétől és az ehhez szükséges vegyi anyagok igénybevételétől függően anyag és munkadíj árban is változhat!

*D=A szinkronizálás a különböző szívócső nyomások kiegyenlítésére szolgál és a maximális teljesítmény eléréséhez és egyenletes alapjárati és fordulati motor járás egyenletességét, és rugalmasságát biztosítja. A motor gyártók 12000 km megtételenként, és szelephézag állítások után, és (karburátor) porlasztó tisztítások után javasolják. Ez nálam digitális processzor vezérelt, folyadékkristályos kijelzésű, Honda és Kawasaki gyárak által célszerszámként ajánlott, profi vákuum teszterrel történik. Itt az ár egy megbontás nélkül csatlakoztatott műszerrel, a beállítást tartalmazza, soros 2 vagy 4 hengeres, és V 2 hengerelrendezésű motornál! Ha ehhez tankot idomokat, levegőszűrő házat, a vákuum teszter fel és le csatlakoztatásához a porlasztó vagy injektor egységét is le-fel kell szerelni, akkor az plusz költséggel jár. V 4 hengerelrendezésű motorok esetében típuskülönbségek miatt egyedi árat adok.

*E= plusz ki és be szerelés, ami típusonként változó!

*F= Ha a motor sokat állt, vagy nem állt sokat de még is megromlott benne a benzin, vagy több éve nem volt ki tisztítva, és a karburátorban (porlasztóban) brutális lerakódásokat kell eltávolítani, akár drasztikusan maró vegyszerekkel, és vagy ketté vagy négyfelé kell szedni ehhez a karburátorokat, és az összekötő benzincsövek (üzemanyag vezetékek) belsejét is tisztítani, tömítő O gyűrűit cserélni, akkor a fenti árakon kívül plusz költség is várható!

Japán motor szerviz óradíjak:

    • 1 óra
    • 8.000 Ft
    • 3/4 óra
    • 6.000 Ft
    • 1/2 óra
    • 4.000 Ft
    • 1/4 óra
    • 2.000 Ft

Állapotfelmérés:

Ez vásárláshoz vagy eladáshoz lehet hasznos, vagy ha nem értesz hozzá, vagy értesz valamennyire hozzá de még is kíváncsi vagy a szeretett motorod állapotára.
Elhozod (elhozatod), akár motort mielőtt megvennéd, én átnézem és megmondom mik a hibái, mennyit kéne rá költened, hogy megbízható, biztonságos állapotba kerüljön, és ha kéred azt is, hogy mi legyen a javításban, alkatrész cserékben a fontossági sorrend.

A felmérés főbb ellenőrzéseket, méréseket tartalmaz a gyári szervizkönyvek által meghatározott, minimum paraméter, kopások figyelembevételével.

A következőket vizsgálom részletesen:

  • fékrendszer
  • gumiabroncsok
  • meghajtás
  • motor
  • elektromos rendszer
  • egyéb hibák

A felmérés tulajdonképpen részletes hiba megállapítás, de nagyobb megbontást, javítást nem tartalmaz.
A motor (blokk) ellenőrzésénél, külső mechanikus sérüléseket, tömítéseknél illesztéseknél folyadék szivárgást, és járó motornál hallható rendellenes zajokat vizsgálom. Kompresszió mérés, és szelephézag ellenőrzés/állításra is van lehetőség, de ez külön díj ellenében, óradíjas elszámolással kérhető.
De egyet tudnod kell rólam, sok motort vizsgáltam már életemben, de röntgen szemem nekem sincs, és jós sem vagyok!
Állapot felmérés: 4000 Ft

Már nem gurul el idáig?
Hívd a barátomat, aki megbízható önálló vállalkozó!

Motormentés, motorszállítás, Budapest: